معاون دانشجویی دانشگاه:

درب خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شهید چمران از امروز باز است

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به بازگشایی سراهای دانشجویی از امروز، گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بازسازی و تعمیرات اساسی سراهای دانشجویی دانشگاه برای استقبال از دانشجویان انجام شده است.

محمد بهبهانی امروز ۲۷ شهریورماه با خوشامدگویی به دانشجویان نوورود دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابر اعلام شورای اسکان، سراهای دانشجویی دانشگاه از امروز، ۲۷ شهریورماه امسال آماده استقبال از دانشجویان شده است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) و تعمیرات و بازسازی سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها، گفت: در این زمینه تعمیرات بلوک‌های ۵ تا ۱۱ این مجتمع خوابگاهی دخترانه، انجام شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، عنوان کرد: انجام تعمیرات اساسی کانال‌های تاسیسات در بلوک‌های ۵ تا ۸ و تعویض سقف‌های کاذب بلوک‌های ۱۲ تا ۱۴ این مجتمع، از دیگر اقدامات انجام شده است.

بهبهانی افزود: همچنین با نصب و راه‌اندازی سیستم روشنایی در بلوک‌های ۹ تا ۱۴ مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) (سایت و سرویس‌های بهداشت) و محوطه مجتمع شهید علم الهدی، مشکل تامین روشنایی این بخش‌ها، حل شده است.

وی از تعویض لوله‌های چدنی سیستم فاضلاب در بلوک‌های ۱۲ تا ۱۴ مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: نصب موکت در بلوک‌های ۹ تا ۱۶ مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) و بلوک‌های نخل، زیتون، شهید جهان‌آرا و شهید علی محمدی در مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی و خوابگاه شهید مرعشی، تعویض ۸۰ کولر و ۱۰۰ یخچال فرسوده در مجتمع خوابگاهی خواهران و برادران، رنگ‌آمیزی راهروها در بلوک‌های ۹ تا ۱۴ مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س)، سرویس یک‌هزار دستگاه کولر در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) و مجتمع خوابگاهی شهید علم‌الهدی از دیگر اقداماتی است که به همت مسئولان و کارکنان مدیریت امور دانشجویی انجام شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید کرد: پنج هزار و ۵۳۰ دانشجوی دختر و پسر در مجتمع‌های خوابگاهی حضرت معصومه (س) و شهید علم‌الهدی اسکان دارند که امیدواریم اقدامات انجام شده بتواند شرایط بهتری را برای اسکان دانشجویان فراهم کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062717279
  • خبرنگار : 50300