ثبت نام بیش از ۹۰ هزار دانش آموز ابتدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام بیش از ۹۰ هزار دانش آموز دوره ابتدایی در مدارس این استان خبر داد.

سید جلال رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بیش از ۹۱ هزار دانش آموز دوره ابتدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که از این تعداد بالغ بر ۹۰ هزار دانش آموز در مدارس استان ثبت نام کرده‌اند و سایر دانش آموزان تا آغاز سال تحصیلی ثبت نام خود را تکمیل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جامعه آماری در سال گذشته نیز همین مقدار بوده است و کاهشی نداشته‌ایم، اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید با کمبود معلم مواجه نیستیم اما با فرسودگی فضاهای آموزشی به خصوص در شهرستان بویراحمد روبرو هستیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: جشن غنچه‌ها سه‌شنبه ۲۷ شهریور و جشن شکوفه‌ها چهارشنبه ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد، همین طور آغاز رسمی کلاس‌های درس یکشنبه اول مهرماه ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمام امور مربوط به بازگشایی مدارس همچون آماده سازی مدارس، سازماندهی نیروهای انسانی، ثبت نام دانش آموزان و دیگر تمهیدات لازم به طور کامل انجام شده و برای بازگشایی مدارس آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403062717212
  • خبرنگار :