امکانات هتل هیلتون برلین

هتل هیلتون برلین (Hilton Berlin) یکی از هتل‌های 5 ستاره در کشور آلمان است. این هتل در میدان تاریخی برلین در نزدیکی کلیسا واقع شده است. هتل برلین دارای 601 اتاق و واحد اقامتی است و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، هتل هیلتون برلین (Hilton Berlin) یکی از هتل‌های 5 ستاره در قلب کشور آلمان است.  و جزء اقامتگاه‌های رده بالا و لوکس در شهر برلین محسوب می شود، اگر قصد سفر به کشور آلمان را دارید، رزرو هتل برلین بهترین انتخاب شما برای اقامت در این شهر است. در ادامه مطلب ضمن بررسی راهنمای رزرو هتل برلین به معرفی امکانات این هتل می‌پردازیم؛ همراه ما باشید.

معرفی هتل هیلتون برلین

 هتل هیلتون برلین یکی از هتل‌های بزرگ و لوکس در قلب شهر برلین است. این هتل در منطقه پرطرفدار Mitte، روبروی میدان تاریخی Gendarmenmarkt واقع شده است. هتل هیلتون برلین جزء اقامتگاه‌های رده بالا و لوکس در شهر برلین محسوب می‌شود که دارای یک ساختمان هشت طبقه زیبا با سقف قرمز رنگ است. طبقه پایینی این هتل به سبک ستونی و پنجره‌های طاقدار طراحی شده است.

مهمانان هنگام ورود به ساختمان هتل با لابی دو طبقه بزرگ با کاشی‌کاری سفید، دیوارهای بژ، ستون‌های بلند و پنجره‌های قدی مواجه می‌شوند. در قسمت نشیمن خصوصی لابی کاناپه‌های چرمی، صندلی‌های راحتی با رنگ قهوه‌ای و کرم به چشم می‌خورد. یک پیانوی بزرگ سیاه رنگ در نزدیکی بار لابی قرار دارد، در حالی که یک شومینه مدرن در کنج قرار گرفته و حسی آرامش نسبی را به مسافران القا می‌کند. با وجود این که دکوراسیون این هتل ساده و با پالت رنگی خنثی است اما بسیار با سلیقه طراحی شده و از نظر ارائه امکانات و تمیزی درجه یک است. مسافرانی که با اهداف تجارت یا تفریح به برلین سفر می‌کنند، می‌توانند برای رزرو هتل برلین از طریق علی بابا اقدام کنند.

معرفی امکانات رفاهی هتل هیلتون برلین

از جمله امکانات هتل هیلتون برلین می‌توان به اتاق‌های خوش سلیقه با مینی‌بار و تلویزیون‌های صفحه ‌تخت بزرگ، Wi-Fi و... اشاره کرد. اتاق‌های هتل هیلتون برلین بسیار با سلیقه طراحی شده و تم رنگی اتاق‌ها قهوه‌ای و کرم رنگ است. در اتاق‌های این هتل فرش، چند تکه مبلمان راحتی، صندلی‌های چرم، مینی‌بار، و امکانات تهیه چای و قهوه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل هیلتون برلین دارای اتاق‌های ساده و سوئیت‌های لوکس برای اقامت مسافران است. همه واحدهای اقامتی در این هتل دارای تهویه مطبوع با کنترل جداگانه، میزهایی با صندلی‌های ارگونومیک، تلویزیون‌های ماهواره‌ای صفحه تخت ۴۷ اینچی و... هستند. پک لوازم بهداشتی مانند حوله، سشوار و مواد شوینده نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

این هتل دارای اسپا با استخر سرپوشیده و سونا، بار لابی و سالن استراحت، چندین رستوران، سرویس اتاق 24 ساعته، و حتی یک فروشگاه و یک آرایشگاه است. اما بسیاری از خدمات ارائه شده در این هتل هزینه‌های اضافی دارند، از جمله وای فای داخل اتاق، بوفه صبحانه، پارکینگ، استفاده از استخر و اسپا، که برای برخی از مسافران ناخوشایند است. لازم به ذکر است، برخی اتاق‌های Dome View مشرف به میدان تاریخی Gendarmenmarkt هستند.

فاصله هتل هیلتون برلین تا مراکز اصلی شهر

هتل هیلتون برلین در خیابانی شلوغ در مرکز منطقه محبوب میته، درست روبروی میدان تاریخی ژاندارمن مارکت واقع شده است. این هتل دارای دسترسی مناسبی به مراکز اصلی برلین می‌باشد. فاصله هیلتون برلین تا مراکز اصلی شهر به شرح زیر است:

4 دقیقه پیاده روی تا خیابان معروف فردریش برلین فاصله دارد، این خیابان پر از فروشگاه، مرکز خرید و رستوران‌ است.

9 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه بازرسی چارلی فاصله دارد.

حدود 1.5 کیلومتر تا دروازه براندنبورگ (18 دقیقه پیاده روی) فاصله دارد.

فاصله هتل تا Potsdamer Platz حدود 1.2 کیلومتر یعنی به اندازه 17 دقیقه پیاده روی، فاصله دارد دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه تگل برلین حدود 25 دقیقه با ماشین و تا فرودگاه شونفلد برلین حدود 30 دقیقه با ماشین است.

علاوه بر این، می‌توانید با رزرو هتل برلین و اقامت در این هتل، به فروشگاه‌ها و مراکز خرید اصلی شهر برلین نیز دسترسی داشته باشید.

راهنمای رزرو هتل هیلتون برلین

برای رزرو هتل برلین می‌توانید وارد سایت علی بابا شده و با مشخص کردن هتل مورد نظر در شهر برلین، برای رزرو آن اقدام نمایید. امکان مشاهده قیمت و امکانات هتل نیز از طریق علی بابا وجود دارد. شما همچنین می‌توانید برای رزرو پروازهای داخلی و خارجی، اقامتگاه‌ها و هتل‌های داخل و خارج از کشور تنها با چند کلیک رزرو و خرید خود را تکمیل کنید.

جمع بندی

هتل هیلتون برلین یکی از هتل‌های لوکس در قلب شهر برلین است. طراحی زیبای این هتل به همراه امکانات ویژه آن باعث جذب مسافران زیادی به این هتل شده است. اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و خوش سلیقه هستند و دارای مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت بزرگ، سرویس بهداشتی، مبلمان و... هستند. افرادی که با اهداف تجاری یا تفریحی به برلین سفر می‌کنند، می‌توانند از طریق علی بابا نسبت به رزرو هتل برلین اقدام کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062717138
  • خبرنگار : 71674

برچسب‌ها