/روایت روز ورزشی/

پرسپولیس باخت، استقلال برد/ قاسمپور و تیلور به هم رسیدند!

ورزش ایران و جهان با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، دو تیم استقلال و پرسپولیس ازساعت ۲۱:۳۰ امشب دوشنبه در اولین هفته لیگ نخبگان آسیا به ترتیب به مصاف الغرافه قطر و الاهلی عربستان رفتند که در نهایت استقلال به پیروزی رسید و پرسپولیس شکست خورد.

گل‌های دیدار ایران ۷ - ۱ ونزوئلا

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۴ توانست با نتیجه ۷ بر ۱ ونزوئلا را شکست دهد.

ایران ۷ - ونزوئلا ۱/ غرش یوزها در گام اول جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی فوتسال توانست با نتیجه ۷ بر ۱ ونزوئلا را در هم بکوبد و گام نخست خود را محم بردارد.

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی فوتسال به مصاف ونزوئلا رفت و با نتیجه پر گل ۷ بر یک ونزوئلا را در هم کوبید و برای رقبای خود خط و نشان کشید.

مثلث کامران قاسمپور، دیوید تیلور و تانک روس در جهانی آلبانی؟

برخی رسانه‌های روسی از حضور عبدالرشید سعدالله‌یف ملقب به «تانک روس» و زائوربک سیداکوف در رقابت انتخابی تیم ملی روسیه برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان خبر دادند.

روس ها پس از محرومیت از حضور در المپیک پاریس، اینبار برای حضور در رقابت های جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی در انتظار صدور مجوز از سوی اتحادیه جهانی کشتی هستند.

آقای رنگرز به ترکیب برنده دست نزن!

از سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتظار می‌رود با توجه به نتایج درخشان کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس، نسبت به حفظ مربیان تیم ملی حساسیت بیشتری داشته باشد.

در شرایطی که کشتی آزاد ایران بر خلاف انتظارات نتوانست در المپیک پاریس به مدال طلا برسد، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با نمایشی درخشان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی المپیک به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد؛ نتیجه ای فوق العاده که حاکی از عملکرد فوق‌العاده کادر فنی در راه آماده‌سازی فرنگی‌کاران برای حضور در این رویداد بزرگ بود.

شروع درخشان اسماعیل‌نژاد در پلاس‌لیگا

اسکرا به لطف درخشش امین اسماعیل‌نژاد توانست در هفته نخست پلاس‌لیگا اولشتین را شکست دهد.

اسکرا بلهاتوف که امین اسماعیل‌نژاد بازیکن ایرانی را در اختیار دارد توانست ۳ بر یک اولشتین را در هفته نخست شکست دهد. شاگردان گئورگه کرتو در اسکرا بازی را با ترکیب کامل آغاز کردند، در حالی که میزبان بدون موریتز کارلیتزک مصدوم بازی کرد.

برد مقتدرانه استقلال برابر الغرافه/ حق پرسپولیس باخت نبود

دو تیم استقلال و پرسپولیس ازساعت ۲۱:۳۰ امشب دوشنبه در اولین هفته لیگ نخبگان آسیا به ترتیب به مصاف الغرافه قطر و الاهلی عربستان رفتند که در نهایت استقلال به پیروزی رسید و پرسپولیس شکست خورد.

لیگ نخبگان آسیا از امشب برای نمایندگان ایران آغاز شد. استقلال در ورزشگاه شهر قدس تهران با ۳ گل الغرافه قطر را از پیش رو برداشت و پرسپولیس در جده از میزبان خود الاهلی عربستان با یک گل شکست خورد.

دیوید تیلور به کامران قاسمپور رسید!

جردن باروز و دیوید تیلور دو چهره عنوان دار کشتی جهان با کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود در فینال انتخابی تیم ملی آمریکا، راهی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ خواهند شد.

رقابت فینال ۴ وزن غیرالمپیکی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۴ برگزار شد و در پایان ویتالی آروجا در ۶۱، جیمز گرین در ۷۰، جردن باروز در ۷۹ و دیوید تیلور در وزن ۹۲ کیلوگرم هر کدام با کسب ۲ پیروزی به عنوان نمایندگان کشتی آزاد آمریکا در رقابت های جهانی آلبانی که از ۷ تا ۱۰ آبان برگزار می شود، معرفی شدند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403062717042
  • خبرنگار : 71469