مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد

بیشترین رتبه‌های برتر جشنواره نوجوان سالم‌ برای خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان با کسب ۱۹ رتبه، بیشترین رتبه‌های برتر در جشنواره نوجوان سالم کشور را کسب کرد.

عبداله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، سیزدهمی ‌دوره جشنواره نوجوان سالم در تمامی مدارس سه دوره تحصیلی شامل ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم با حضور پرشور دانش‌آموزان، والدین، کارکنان و کانون‌های یاریگران زندگی کشور برگزار شد.

وی افزود: محورهای این جشنواره، پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به خشونت، سبک زندگی اسلامی و بهداشت روان بوده است. این جشنواره در قالب آثاری همچون مقاله نویسی، ایده پردازی، نقاشی، نشریه دیواری، فیلم کوتاه و نرم افزار هر ساله برگزار می‌شود.

حبیبی عنوان کرد: اهداف برگزاری جشنواره نوجوان سالم، گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، معرفی الگوهای موفق، دستاوردها و ابتکارهای پیشگیری در مدارس، شناسایی و شکوفایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان در این دوره موفق به کسب بیشترین رتبه‌های برتر بین استان‌ها با کسب ۱۹ رتبه برتر شد. 

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062616985
  • خبرنگار : 50225