اتاق‌های هتل میلینیوم پلازا دبی

هتل کرون پلازا شیخ زاید دبی نام قبلی این هتل پنج ستاره است، که مردم شهر دبی هتل را با این نام می‌شناشند. هتل میلینیوم پلازا در دبی یکی از بهترین مناطق دبی یعنی خیابان شیخ زاید، که دسترسی مناسبی به شهر دارد قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، این مجموعه در نزدیکی مراکز گردشگری دبی ساخته شده و ویو مناسب و زیبایی به برج خلیفه دارد. هتل با داشتن انواع و اقسام اتاق و سوییت‌های مناسب دو تا شش نفر گزینه مناسبی برای مقصد سفر خانوادگی و پرتعداد شما است.

امکانات رفاهی هتل میلینیوم پلازا دبی

هتل میلینیوم پلازا دبی با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب یک خاطره به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. برای مثال در این مقاله ما به چندین نمونه از این امکانات رفاهی وتفریحی اشاره می‌کنیم. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به داشتن کلاب شبانه اشاره کرد، که هر شب با داشتن برنامه‌های شاد و موسیقی زنده یا اجرای دیجی اوقات مفرحی را برای شما رقم می‌زند. اگر شما با ماشین شخصی خود به سفر رفته‌اید می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید، و خیالتان بابت امنیت ماشین راحت باشد. یا با استفاده از ترانسفر فرودگاهی و سرویس‌های موجود در هتل، گشت و گذار شما در شهر راحت شود.

سفرهای کاری شما که نیاز به برگزاری جلسه دارد این هتل با داشتن یک سالن همایش مجهز می‌تواند بهترین گزینه برای این نوع سفر باشد. برای علاقه‌مندان به ورزش یک مجموعه ورزشی کامل بهمراه مربیان تخصصی در هتل وجود دارد. این مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی مجهز به دستگاه‌های پیشرفته، جکوزی، سالن بولینگ، سونا و اتاق ماساژ با کادری مجرب است. با استخر روبازی که در هتل میلینیوم پلازا قرار دارد و ویو زیبای آن می‌توانید خستگی سفر را از یاد ببرید.

اگر به شنا علاقه ندارید با استفاده از صندلی و تخت‌های اطراف استخر از فضای زیبای هتل لذت ببرید. با قرار گرفتن صرافی در لابی هتل برای تبدیل ارز خود نیاز به خروج از هتل ندارید و پرسنل هتل اینکار را برای شما انجام می‌دهند. علاوه بر همه این‌ها از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن آرایش و زیبایی تخصصی آقایان و بانوان، خشکشویی، بوفه کودک و اتاق سیگار اشاره کرد.

رستوران‌های هتل میلینیوم پلازا دبی

هتل دارای چهار رستوران است، که هر کدام از آن‌ها در نوع خود جز بهترین رستوران‌های دبی هستند. اصلی ترین و بزرگترین رستوران هتل رستوران (آل دانا) است، که در تمامی وعده‌ها غذا را بصورت سلف سرویس برای شما سرو می‌کند، و شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را در این رستوران میل کنید.

دیگر رستوران هتل یک رستوران تخصصی ایتالیایی به نام(آل فرسکو) است، که شما می‌توانید طعم غذاهای اصیل ایتالیایی نظیر پاستا و پیتزای ایتالیایی را در آن بچشید. دیگر رستوران‌های بین‌المللی هتل (هاراوسترز) و(تریدر ویسز) نام دارند که در طبقه‌های مختلف هتل قرار دارند. این دو رستوران با فضای بزرگ و میز و صندلی مناسب تعداد زیاد گزینه خوبی برای شب نشینی‌های شما است.

اتاق‌های هتل میلینیوم پلازا دبی

هتل انواع گوناگونی اتاق و سوییت مناسب مسافرت‌های خانوادگی را دارد. از انواع اتاق‌ها می‌توان به اتاق‌های سوپریو 35 متری، اتاق‌های پریمیوم 50 متری، اتاق فمیلی 85 متری، سوییت خانوادگی دو خوابه 150 متری و سوییت پرزیدنتال 210 متری اشاره کرد. همه این اتاق‌ها با متراژ بالا و معماری مدرن و خیره کننده جهت رفاه بیشتر مسافرین ساخته شده است.

با رزرو هر یک از این اتاق‌ها شما از امکاناتی مانند بالکن، روم سرویس 24 ساعته، سیف‌باکس، حمام و دستشویی لوکس، ایننترنت رایگان پرسرعت در اتاق، میز تحریر و سیستم تهویه بروز بهره‌مند می‌شوید. در بعضی از سوییت‌های هتل آشپزخانه لوکس و مجهزی وجود دارد، که امکان پخت و پز داخل اتاق را برای شما فراهم می‌کند. ویو اتاق‌ها یا بسمت شهر و خیابان شیخ زاید است یا بسمت برج خلیفه، که اکثرا اتاق‌های طبقه بالا ویو بسمت برج خلیفه دارند.

درون سوییت‌های خانوادگی یک نشیمن بزرگ برای دورهمی خانوادگی شما وجود دارد تا از اوقات سفر خود در کنار خانواده لذت ببرید. لازم به ذکر است که با رزرو هر یک از اتاق‌ها صبحانه در اتاق یا در رستوران برای شما رایگان سرو می‌شود. برای سرو صبحانه در اتاق لازم است که شما شب قبل یا همان صبح سفارش خود را به پرسنل هتل اطلاع دهید تا بصورت روم سرویس در اختیار شما قرار بگیرد.

قیمت اتاق‌های هتل میلینیوم پلازا دبی

نسبت به امکانات هتل و قرار گرفتن در شهر توریستی دبی هتل قیمت‌های بسیار مناسبی برای رزرو اتاق‌ها دارد. برای سفرهای تک نفره یا دونفره و رزرو اتاق شما باید حداقل هشت میلیون تومان تا دوازده میلیون تومان هزینه کنید. شروع قیمت اتاق‌های مناسب چهار تا پنج نفر از شبی 13 میلیون تا 20 میلیون تومان است. برای رزرو سوییت‌های لوکس و خانوادگی قیمت بصورت روزانه است و هرروز باید از هتل استعلام قیمت را بگیرید. این قیمت‌ها ممکن است تغییر کنند که به عواملی مانند تعطیلات، پیک سفرو نوع اتاق انتخابی بستگی دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • دوشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062616872
  • خبرنگار :