کاربری جدید برای بازار حسین‌خانی همدان تعریف می‌شود

فرماندار همدان گفت: برای بازار حسین‌خانی با توجه به موقعیت آن باید کاربری جدیدی تعریف شود که این موضوع توسط کارشناسان در حال بررسی است و اجرایی خواهد شد.

مسلم مخفی دوشنبه ۲۶ شهریور در جلسه شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: مشکلات ترافیکی عدیده، وجود ابنیه تاریخی ارزشمند و مسائل پدافند غیرعامل فوریت انتقال بازار حسین‌خانی به شهرک صنفی صنعتی جدید را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازار حسین‌خانی ظرفیت خدمت‌رسانی به شهر همدان را ندارد، افزود:در حالت کنونی نه مردم و نه کسبه از وضعیت بازار حسین خانی رضایت ندارند که در این رابطه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا با همراهی کسبه و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط انتقال بازار سریع‌تر انجام شود.

وی گفت: برای راسته حسین‌خانی با توجه به موقعیت آن باید کاربری جدیدی تعریف شود که این موضوع توسط کارشناسان در حال بررسی است و اجرایی خواهد شد.

مخفی با اشاره به وجود اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری در این منطقه گفت: وجود این بازار معضلات ترافیکی شدیدی را به دنبال دارد.

وی افزود: شهرک صنفی صنعتی ۲ همدان یک ظرفیت کم‌نظیر است که باید از آن برای رونق اقتصادی مطلوب همدان بهره برده و از آن استفاده بهینه شود و نباید بیش از این معطل بماند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062616869
  • خبرنگار : 50037