عملیات آسفالت مکانیزه بلوار پرتردد شهدای شهر پالیز

شهردار پالیز از اجرای عملیات آسفالت مکانیزه بلوار شهدای شهر پالیز به عنوان معبر پر تردد شهری خبر داد.

حمید اسدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای پروژه آسفالت معابر با هدف ارتقاء ایمنی، بهبود کار کرد معابر شهری، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان این شهر در دستور کار بوده و هم‌اکنون در حال اجراست.

وی عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر را یکی از اولویت‌های این شهرداری برشمرد و افزود: اعتبار تخصیص یافته به اجرای پروژه آسفالت شهری  از محل اعتبارات اربعین  در نظر گفته شده است.

اسدی با بیان اینکه مشکلات بسیاری در حوزه‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهر وجود دارد و  هنوز هم معابر زیادی در سطح شهر نیازمند زیرسازی و آسفالت است، گفت: امیدواریم که با تامین اعتبار و ادامه روند آسفالت‌ریزی معابر شهری بویژه محلات شهری در قالب طرح جهادی آسفالت در سال جاری مشکلات فرسودگی و آسفالت معابر شهری  پالیز مرتفع شود.

وی در ادامه بودجه امسال شهرداری پالیز را ۱۹ میلیارد تومان برشمرد و خاطر نشان کرد: از این میزان بودجه امسال شهر پالیز تاکنون ۵۰ درصد این بودجه تخصیص داشته است.

اسدی گفت: بودجه این شهر در سال ۱۴۰۱ نیز افزون بر ۱۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۴ میلیارد تومان و بودجه سال ۱۴۰۰ آن سه میلیارد تومان با تخصیص چهار میلیارد تومان بوده است.

وی سرانه فضای سبز شهر پالیز را هفت متر مربع برشمرد و خاطر نشان کرد: در سه سال گذشته شهرداری شهر پالیز با شهر شدن این شهر نوپا بیش از ۲۰ هزار متر مربع جدول‌گذاری و ۲۰ هزار متر مربع زیرسازی معابر، ۳۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی معابر در این شهر انجام داده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062515920
  • خبرنگار : 50037