رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

برگزاری جشنواره‌ قرآن در دانشگاه زمینه‌ساز سبک زندگی قرآنی بین دانشجویان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ی قرآنی در دانشگاه‌ها زمینه ساز ایجاد فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان است، گفت: میزبانی از سی و هشتمین جشنواره‌ی ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور برای دانشگاه علوم پزشکی تبریز سرشار از خیر و برکت بوده است.

بهمن نقی پور روز چهارشنبه، ۲۱ شهریور ماه در آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره‌ی ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: خدارا شاکریم که توفیق خادمی قرآن را به ما عطا فرمود، از تمامی اساتید، داوران و شرکت کنندگان و هر فردی که کوچک‌ترین نقش در برگزاری این برنامه‌ی ارزشمند داشت، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: سال جاری توفیق داشتیم تا اولین میزبان وزارت بهداشت از این جشنواره‌ی قرآنی باارزش باشیم، از تمامی روسای دانشگاه‌های استان و کسانی که در برگزاری این برنامه با ما همکاری کردند، سپاسگزارم.

نقی پور عنوان کرد: این جشنواره‌ برای دانشگاه علوم پزشکی تبریز سرشار از برکت بوده و بسیار مشتاقیم تا هر وقت که امکان داشته باشد میزبان چنین برنامه‌هایی باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: تمامی دانشجویانی که در این مسابقه شرکت کردند، دل بزرگی داشتند که ما از بودن در کنار آن‌ها احساس افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062113044
  • خبرنگار : 50535