پذیرش دانشجوی ارشد در ۳ کد رشته در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش دانشجو در ۳ کد رشته در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه از سال تحصیلی مهر ماه امسال خبر داد.

«ارسلان بی‌نیاز» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این رشته ها شامل یک رشته حقوق حصوصی در واحد دهدشت و دو رشته آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم و اقتصاد محیط زیست در واحد یاسوج هستند.

وی اظهارکرد: هم اکنون ۵ کدرشته کارشناسی ارشد در واحدهای دانشگاه پیام نور وجود دارد که دو کد رشته شامل دو گرایش ادبیات فارسی از این تعداد در واحد گچساران، دو کد رشته در یاسوج و یک کد رشته در دهدشت است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر۱۵۰ دانشجوی خانم و آقا در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تخصیل هستند.

بی نیاز تصریح کرد: ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و کلیه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بعدی می‌توانند به پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون پنج هزار و ۵۰۰ دانشجوی آقا و خانم در ۶ مرکز دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دهدشت، گچساران، لنده، باشت و مارگون مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403062113030
  • خبرنگار :