آغاز ثبت‌نام پذیرش ‌کاردانی‌ ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی خوزستان/ آغاز به کار یک مرکز جدید

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به آغاز به کار یک مرکز جدید در حوزه رسانه، از آغاز پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی برای ورودی مهر ۱۴۰۳ این دانشگاه خبر داد.

کیانوش بهرهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی ورودی مهرماه سال ۱۴۰۳ از ۱۹ شهریور آغاز شده است و تا ۲۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پذیرش این دوره‌ها از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بهرهی افزود: در این پذیرش، ۱۴ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی و کشاورزی و در ۷۱ کد رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته که تعدادی از آن‌ها دارای تضمین اشتغال است، پذیرش دانشجو خواهند داشت.

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجوی ایجاد شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان برای دوره کاردانی مهر ماه ۱۴۰۳ حدود ۴۴۵۰ نفر است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان عنوان کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جدید ثامن‌الائمه اهواز برای اولین بار در استان در گروه فرهنگ و هنر و رشته‌های مختلف رسانه مجوز لازم را اخذ و از مهرماه سال جاری با پذیرش دانشجو فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062012367
  • خبرنگار : 50300