مدیر کل غله استان:

مطالبات خرید تضمینی گندم در خراسان شمالی به ۱۰۶۱ میلیارد تومان رسید

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: مطالبات خرید تضمینی گندم در استان به ۱۰۶۱ میلیارد تومان رسید.

احمد نامور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با اعلام واریز مبلغ ۲۱۰۵ میلیارد تومان به حساب کشاورزان استان مانده مطالبات خرید تضمینی استان به ۱۰۶۱ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: با واریز این مبلغ کشاورزانی که تا تاریخ ۲۲ تیرماه گندم خود را به مراکز خرید تضمینی گندم استان تحویل داده بودند، مطالبات آنان تسویه شد.

نامور ادامه داد: هم اکنون خراسان شمالی با خرید بیش از ۱۸۰ هزار تن و رشد ۸۳.۶ درصدی در رشد خرید تضمینی گندم رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به بازگشایی مراکز خرید تضمینی گندم در شهرستان‌های بجنورد، فاروج، شیروان و راز و جرگلان بیان کرد: پیرو اعلام تعطیلی مراکز خرید تضمینی گندم در استان و با توجه به اعلام کشاورزان و مراکز جهاد شهرستان‌ها مبنی بر وجود مقادیر زیاد گندم تولیدی، مراکز خرید تضمینی انبار گیفان در شهرستان بجنورد، انبار مایوان در شهرستان فاروج، انبار لوجلی در شهرستان شیروان و انبار غلامان در شهرستان رازوجرگلان از ساعت هفت صبح تا ۱۶ عصر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته تا پایان شهریور ماه عملیات خرید تضمینی گندم را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر مراکز یاد شده سیلوی دولتی شهید سلیمانی بجنورد همه روزه از ساعت ۷ تا۶ عصر خرید تضمینی گندم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403062012071
  • خبرنگار : 50046