سرپرست آموزش و پرورش استان:

۸۵ درصد مدارس دوره متوسطه لرستان آمادگی بازگشایی را دارند

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۸۵ درصد مدارس دوره متوسطه لرستان آمادگی بازگشایی را دارند.

یونس بهاروند ایرانیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه مهر روی سه محور تجهیزات، فضای آموزشی و نیروی انسانی برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: از اوایل خردادماه تا اواخر شهریور ماه ۲۴ منطقه در آموزش و پرورش استان در این پروژه مورد بررسی قرار گرفتند و کمبود و کاستی‌ها شناسایی و برطرف شده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از ۸۰ تا ۸۵ درصد مدارس دوره متوسطه استان آمادگی کامل برای بازگشایی دارند و مابقی نیز تا شروع بازگشایی مدارس آماده خواهند شد.

بهاروند ایرانیا با بیان اینکه در استان ۱۶ هزار و ۳۸۵ دانش‌آموز مقطع متوسطه اول و دوم داریم، بیان کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۲ نفر مقطع متوسطه اول و ۶۱۴۳ نفر متوسطه دوم هستند.

وی در خصوص ساماندهی معلمین و کلاس‌بندی‌ها، افزود: در بحث کلاس‌بندی در استان، براساس رنکینگی که اعلام شده لرستان از میانگین کشور بالاتر است و ساماندهی معلمین نیز انجام شده است و در مجموع تلاش این است که در قالب پروژه مهر بازگشایی در خور شأنی داشته باشیم.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: امسال با همکاری نوسازی مدارس استان ۲۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی لرستان در قالب ۱۶۰ کلاس درس اضافه خواهد شد.

انتهای پیام                                              

  • سه‌شنبه/ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403062011973
  • خبرنگار : 50177