آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور برای دوره‌های کاردانی این دانشگاه با تضمین اشتغال خبر داد.

 سلیمان شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پذیرش دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه از امروز(۱۹ شهریور) آغاز شده، اظهارکرد: ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور برای دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه برای سال تحصیلی جدید تا ۲۴ شهریور ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی استان برای پذیرش دانشجو در این دوره، ۳۴ کد رشته محل را در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته در نظر گرفته است. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه با بیان اینکه شش مرکز علمی کاربردی استان برای این دوره پذیرش دانشجو خواهند داشت، عنوان کرد: در پذیرش پیش رو، رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحدهای تولیدی و صنعتی که متقاضی هستند را در دستورکار قرار داده‌ایم. 

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. 

شفیعی درخصوص روش گزینش دانشجو در این دوره پذیرش هم گفت: پذیرش دانشجو در این دوره‌ها بر اساس معدل کل دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد و ایثارگران، شاغل، بومی و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضیان و طبق ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می‌گیرد. 

وی افزود: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب کنند و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061911472
  • خبرنگار : 50184