۳ فوتی و یک مصدوم در تصادف بامداد امروز محور میبد به یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از تصادف مرگبار خودروی سواری پژو ۲۰۷ با تریلی در محور کمربندی غربی میبد به یزد که منجر به سه فوتی و یک مصدوم شد، خبر داد.

«محمد عشقی» در این باره اظهار کرد: بامداد امروز شنبه ساعت ۰۰:۰۷ بنا به اطلاع اورژانس مبنی بر تصادف خودروی سواری پژو ۲۰۷ با تریلی و واژگونی خودرو سواری در کمربندی غربی محور میبد به یزد (۵ کیلومتر بعد از مجتمع رفاهی سوفیا)، بلافاصله عوامل امدادی مستقر در پایگاه امداد و نجات کمربند غربی هلال احمر میبد با آمبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان این که سه نفر از سرنشینان خودرو در صحنه فوت شده بودند، گفت: فوتی‌های این حادثه پس از رهاسازی تحویل عوامل ذیربط در صحنه و یک مصدوم این حادثه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی به وسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال احمر یزد، عشقی یادآور شد: شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیکترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403061709383
  • خبرنگار : 50214