به میزبانی شهرستان تالش؛

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو

رئیس هیات کونگ فو شهرستان تالش از برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری انجمن کونگ‌فو کمپوی با حضور ۱۵ استان و ۲۵۰ شرکت کننده، به میزبانی شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش ایسنا، زهره کاظمی رئیس هیئت کونگ فو شهرستان تالش اظهار داشت: مسابقات کشوری کونگ‌فو کمپوی با حضور ۱۵ استان و ۲۵۰ شرکت کننده، به میزبانی شهرستان تالش برگزار شد.

رئیس هیئت کونگ‌فو تالش در ادامه ضمن تشریح روند برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن شهید زمانیان تالش برگزار گردید که از نفرات و استان‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: در رده سنی نونهالان تیم های البرز، خوزستان و گیلان حائز مقام‌های اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم های البرز، گیلان و خراسان جنوبی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 کاظمی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر بر ورزش قهرمانی به ویژه کونگ‌فو در کشور و استان گیلان ادامه داد: استان گیلان و شهرستان تالش در ورزش کونگ فو دارای استعداد های فراوانی است که موفقیت ورزشکاران این رشته نیازمند حمایت، همدلی و همراهی مسئولان ورزش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

وی در ادامه بر تشریح نفرات برتر تیمی این دوره از مسابقات پرداخت و افزود: در نتایج نهایی تیمی استان‌های البرز، گیلان و خراسان جنوبی به ترتیب مقام های برتر را کسب کردند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم شهرستان زنجان اهداء شد.

آئین اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور دکتر جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، بابک بهاری رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان، تقی نظیری رئیس اداره ورزش و جوانان تالش و سعید قسمت‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تالش برگزار شد.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061207224
  • خبرنگار : 50974

برچسب‌ها