مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خبر داد:

افزایش ۱۴۱ درصدی اعتبارات بهزیستی اردبیل طی یک سال گذشته

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از افزایش ۱۴۱ درصدی اعتبارات بهزیستی اردبیل طی یک سال گذشته خبر داد.

حامد رضایی شامگاه ۱۱ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در استان اردبیل با بیان اینکه بهزیستی ۱۴۶ نوع برنامه در حال ارائه به جامعه هدف خود و مردم دارد، گفت: در حال حاضر ۴۲ هزار و ۵۰۰ پرونده با جمعیت ۹۷ هزار و ۷۰۰ نفر در بهزیستی تشکیل شده است.

وی افزود: افراد دریافت‌کننده مستمری در دولت سیزدهم با جهش بالایی روبرو بود، بطوریکه از ۴۰۲ نفر در سال ۱۴۰۰ به ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر در سال ۱۴۰۲ رسیدم.

رضایی با بیان اینکه یکی از اقدامات پررنگ و ارزشمند دولت سیزدهم پرداخت حق پرستاری برای جامعه تحت پوشش بود، تصریح کرد: در خصوص اعتبارات بهزیستی در طول یک سال گذشته نیز شاهد افزایش ۱۴۱ درصدی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های مسئولان این اداره کل، گفت: یک هزار و ۷۳۵ دیدار مردمی، استقرار ۱۵۷ میز خدمت و پاسخگویی، یک هزار و ۹۹۲ دیدار مردمی مدیران ستادی اداره کل، پرداخت و پرداخت ۴۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات وارده از سیل به هم استانی‌ها در شمال استان از خدمات بهزیستی است.

وی با بیان اینکه امسال ۶۹ هزار و ۹۹۳ کودک تحت غربالگری بینایی و ۱۹ هزار و ۳۱۹ کودک تحت غربالگری شنوایی قرار گرفته‌اند، ۶۱ هزار و ۱۱۷ نفر نیز از خدمات مشاوره تخصصی بهزیستی بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۱:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403061207141
  • خبرنگار : 30058