مصدومیت ۱۴ نفر در تصادف جاده‌های سمنان - فیروزکوه و میامی - سبزوار

مدیرعامل هلال احمر سمنان از مصدومیت ۱۴ نفر در دو تصادف جاده‌ای در دو محور سمنان - فیروزکوه و میامی - سبزوار خبر داد.

حسین درخشان امروز (۱۱ شهریور ماه) اظهار کرد: ساعت ۶:۴۲ امروز گزارشی مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو سواری، پژوپارس و آردی در کیلومتر ۲۳ جاده سمنان به فیروزکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد. با دریافت این گزارش، یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر شهرستان سرخه به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این سانحه جاده‌ای منجر به مصدومیت شش سرنشین این خودروها شد، گفت: نجاتگران‌ هلال‌ احمر به محض حضور در صحنه تصادف، کمک‌های اولیه و فرآیند رهاسازی سرنشینان خودروها را انجام و مصدومان را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال دادند.

تصادف زنجیره ای محور میامی به سبزوار

درخشان همچنین از یک سانحه ترافیکی دیگر در شرق استان سمنان خبر داد و گفت: ساعت ۴:۳۴ امروز گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای سه خودروی کی‌ام سی، پراید و جک در کیلومتر ۷۱ جاده میامی به سبزوار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

او افزود: این حادثه، هشت مصدوم داشت که دو مصدوم حادثه توسط اورژانس، خدمات سرپایی را در صحنه گرفتند و بقیه مصدومان بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به نزدیک‌ترین بیمارستان و مرکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403061106609
  • خبرنگار :