کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خبر داد

پیش‌بینی حداکثر دمای ۳۲ درجه مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در روز شهادت امام رضا(ع) تغییرات دمایی زیادی به چشم نمی‌خورد و حداقل دما در روز چهارشنبه، حداکثر ۳۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی امروز وضعیت جوی استان نسبتا پایدار خواهد بود هر چند که در نوار شرقی استان وزش باد گاها شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طبق تهیه نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، طی امروز تا سه‌شنبه هفته جاری  وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در نواحی جنوبی و جنوب شرقی استان پدیده جوی غالب خواهد بود که جهت جریانات و انتقال ذرات در نواحی بادخیز به نواحی مرکزی از جمله مشهد نیز وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: با توجه به شرایط جوی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری، در ساعات بعدازظهر شاهد کاهش کیفیت هوا و ناسالم شدن شاخص کیفیت هوا خواهیم بود.

رضایی‌پور اضافه کرد: تا روز سه‌شنبه تغییرات دمایی خاصی در استان مشاهده نمی‌شود و تغییرات بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یک الی ۲ درجه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

رضایی‌پور خاطرنشان کرد: در روزهای چهارشنبه که مصادف با شهادت امام رضا(ع) است، تغییرات جوی خاصی به چشم نمی‌خورد و گاهی وزش باد در ساعات بعد از ظهر به چشم می‌خورد. حداقل دما در روز چهارشنبه ۱۴ و حداکثر ۳۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403061106389
  • خبرنگار : 50972