فرماندار اسدآباد:

وجود ۱۲ پروژه نیمه‌کاره باقی مانده از سال‌های گذشته در اسدآباد

فرماندار اسدآباد از ۱۲ پروژه نیمه‌کاره باقی مانده از سال‌های گذشته در این شهرستان خبر داد.

سلیمان نظری‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تکمیل این تعداد پروژه نیمه‌تمام باقی مانده از سالهای گذشته یکی از مطالبات عمومی مهم مردم شهرستان بوده که سعی خواهم کرد به عنوان فرماندار شهرستان با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی و همکاری همه دستگاه‌های دولتی سطح شهرستان این پروژه‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کاری خود به سرانجام برسانم . 

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خاصی است، خاطرنشان کرد: معادن، کارخانه‌های مختلف، وجود ماشین سنگین و نیمه سنگین بسیار، وجود دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشکده علوم پزشکی نقاط قوت این شهرستان به شمار می‌رود که اولویت نخست کاری بنده برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر، مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی با همکاری همه مسئولان شهرستان برای استفاده حداکثری از این ظرفیت‌های یاد شده خواهد بود.

نظری‌دوست، توجه به امور جوانان را به عنوان اولویت دوم کاری خود برشمرد و بیان کرد: همه ادارات دولتی به ویژه اداره ورزش و جوانان مکلف هستند در بحث جوانان برنامه ویژه داشته باشند چرا که امروز شهرستان اسدآباد نیاز فوری به نشاط اجتماعی دارد و برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی در این امر ضروری خواهد بود.

این مقام مسئول بحث تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را اولویت سوم کاری خود دانست و گفت: ۱۲ پروژه نیمه‌تمام باقی مانده از سال‌های گذشته در شهرستان وجود دارد که به عنوان یکی از مطالبات عمومی مردم سعی خواهم کرد به عنوان فرماندار  شهرستان با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی و همکاری همه دستگاه‌های دولتی سطح شهرستان این پروژه‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کاری خود به سرانجام برسانم .

فرماندار اسدآباد با اشاره به تعداد ۳۲ واحد صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها غیرفعال و تعطیل هستند که با پیگیری لازم برای احیا و بازگشت به چرخه تولید این واحدها همه تلاش خود را با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به کار خواهیم گرفت چرا که این واحدها نقش موثری در اشتغال منطقه خواهند داشت.

نظری دوست گفت: در امور روستاها کارهای عمرانی بسیاری شروع شده که نیاز است در اولویت‌های کاری، مابقی خدمات نیز برای روستاها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061005540
  • خبرنگار : 50037