مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد

افتتاح خانه ایثار ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از افتتاح خانه ایثار ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کنار اقداماتی همچون تولید فیلم، کتاب، برگزاری نمایشگاه‌ها و... بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ۱۸ عنوان برتر کشوری در موضوعات مختلف دارد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید استان در شورای ترویج بنیاد شهید استان در کشور رتبه برتر را کسب کرد، سال گذشته روابط عمومی بنیاد رتبه برتر را کسب و امسال نیز نوید شاهد مقام برتر را از آن خود کرد و طی دو سال متوالی در طرح شهید رجایی مقام برتر را کسب کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به راه‌اندازی مجتمع توانبخشی ایثار، اضافه کرد: این مجتمع امروز زنده و پویا بوده و سالن همایش این مجتمع هر روز میزبان برگزاری برنامه‌های مختلف بوده، سالن غذاخوری، آشپزخانه، سالن‌های ورزشی همگی به‌صورت شبانه‌روز فعال بوده و در اختیار مردم و ایثارگران است.

هاشمی بیان کرد: برای اولین بار در استان خانه ایثار ویژه خانواده شهدا و ایثارگران آماده افتتاح است در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: هتلینگ این نهاد نیز آماده بهره‌برداری و افتتاح بوده و از افتخارات استان لرستان و ظرفیتی برای مردم و ایثارگران و این شهر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: در بحث بیمه دی و تسهیلات بانک دی با وجود منابع محدود هیچ مشکلی وجود ندارد و امور به‌خوبی انجام می‌شود.

هاشمی یادآور شد: در حال حاضر هیچ‌گونه اعتراض و شکایتی از بیمه وجود ندارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060602974
  • خبرنگار : 50175