افتتاح ۴ پروژه در سوادکوه در چهارمین روز هفته دولت

در چهارمین روز هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های مخابرات، بنیاد مسکن و کمیته امداد و گردشگری در سوادکوه و سوادکوه شمالی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه طرح هادی و آسفالت روستا شارقلت

با حضورمسئولان استانی و شهرستانی پروژه آسفالت معابر روستای شارقلت بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید. این پروژه به متراژ ۱۰۰۰متر مربع و زیرسازی ۲۰۰میلیون تومان انجام شد که هزینه زیرسازی آن توسط دهیاری روستا و هزینه آسفالت توسط بنیاد مسکن با اعتبار ۵۰۰میلیون تومان تامین شد.

افتتاح طرح اشتغالزایی(خانه گردشگری) در سوادکوه شمالی

قدمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه در این مراسم گفت: برای این طرح وام خود اشتغالی کم‌بهره به میزان ۱۵۰ میلیون تومان  پرداخت شد.

بهره برداری از دکل ۴۲ متری مخابراتی روستای قلک  شهرستان سوادکوه

 با هدف ارتقاء ارتباطات اینترنتی و شبکه همراه اول در شهرستان سوادکوه دکل ۴۲ متری مخابراتی  روستای قلک به بهره‌برداری رسید.

 سایت همراه اول با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با خدمات دهی ۴G  به پنج روستای منطقه(زیارت سر، پشت کل، سنگ سرک، وسیه سر و قلک) در پوشش و آنتن دهی کمک می‌کند.

افتتاح مسکن محرومان در سوادکوه

دو واحد مسکن محرومان در روستای اساس سوادکوه و شهر زیراب به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در این ماه ۲۰۰ مسکن با میزان اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در مازندران افتتاح می‌شود که دو واحد مسکن مربوط به سوادکوه بود.

میثم معافی با اشاره به اینکه تامین زمین مهم‌ترین مسئله مسکن در مازندران است، اظهار کرد: زمین در مازندران در محاصره کوه، جنگل، دریا و انفال قرار دارد.

رضا مومنی رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه گفت: در ساخت مسکن محرومان سوادکوه، خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه جهادی و بسیج سازندگی نقشی اساسی داشتند.

مومنی اظهار کرد: ۳۷ مسکن نیمه تمام داشتیم که از این تعداد ۱۱ مسکن در سال گذشته با هزینه ۶ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تکمیل و تحویل داده شد و ۴ مسکن نیز امسال با هزینه حدود ۲ و نیم میلیارد تومان تکمیل و تحویل داده شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060502816
  • خبرنگار : 50630