مدیرکل اطلاعات استان ایلام:

بیش از ۸۰ درصد مواکب اربعین مردمی هستند

مدیرکل اطلاعات استان ایلام یکی از راهبردهای دشمن در خصوص اربعین، دولتی جلوه دادن آن است، در حالی که دولت زیرساخت‌های برگزاری اربعین را ایجاد می‌کند و بیش از ۸۰ درصد مواکب مردمی هستند.

 وی امروز دوشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۳، در جلسه قرارگاه اربعین که در شهر مهران برگزار شد، اظهار کرد: طبق رصدهای جامعه اطلاعاتی‌اقدامات دولتی در حوزه اربعین فقط مختص به اربعین نیست و زیرساخت‌های ایجاد شده تنها به مدت ۲۰ روز مورد استفاده اربعین قرار گرفته اما در طول سال مردم از آن‌ها منتفع می‌شوند.

مدیرکل اطلاعات استان ایلام توضیح داد: بودجه‌های اختصاصی به زیرساخت‌ها و دیگر بودجه‌های اخذ شده از مرکز شامل استانداری، راه و شهرسازی، راهداری و غیره کاملا مشخص بوده و دیوان محاسبات به عنوان متولی تفریغ بودجه سالیانه مبالغ تخصیصی و هزینه‌ها را بررسی می‌کند.

وی با بیان این‌که سازمان بازرسی در حین عقد قراردادها و اجرای پروژه‌ها، در جلسه‌ها حضور دارد، عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی شامل اداره کل اطلاعات، سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، اطلاعات سپاه، سازمان برنامه و بودجه، پروژه‌ها و هزینه‌ها را رصد می‌کنند.

 مدیرکل اطلاعات استان ایلام تصریح کرد: در سنوات گذشته گاهاً افرادی در دستگاه‌های مختلف تعرضاتی در حد کارشناسان به بیت‌المال داشته‌اند که با تلاش اعضای دستگاه‌های نظارتی و اعضای جامعه اطلاعاتی و با معاضدت قضایی دادستانی و دادگستری، مورد برخورد قرار گرفته‌اند و قبلاً توسط برخی رسانه‌ها و مقامات قضایی به صلاحدید مقام قضایی، اطلاع‌رسانی لازم نیز صورت گرفته است.

‌وی گفت: اعضای جامعه اطلاعاتی، اداره کل اطلاعات، اطلاعات سپاه، پلیس اطلاعات و پلیس امنیت اقتصادی مرتباً بر اقدامات دستگاه‌ها رصد و نظارت دارند.

 وی یادآور شد: در مجموع عملکرد دستگاه‌های مختلف شامل استانداری، فرمانداری‌ها، راه و شهرسازی، راهداری و دیگر دستگاه‌ها، با تلاش شبانه‌روزی موفق شدند زیرساخت‌های لازم را در ایلام ایجاد کنند.

‌مدیرکل اطلاعات استان ایلام تأکید کرد: از دشمنان انتظار دشمنی و تخطئه عملکردها طبیعی است اما از افراد خودی این انتظار نمی‌رود که بدون داشتن اطلاع کافی از قراردادها و پروژه‌ها خدمات صورت گرفته را تخطئه کرده و زیر سوال ببرند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403060502302
  • خبرنگار : 71299