افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۵ طرح در هفته دولت امسال در تویسرکان

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: ۴۵ طرح عمرانی، خدماتی و زیرساختی با اعتباری حدود ۲۸۲ میلیارد تومان در هفته دولت سال‌جاری در شهرستان تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

یحیی خورشیدخانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه با وجود تبلیغات و جنگ رسانه‌ای دشمنان ملت ایران، شاهد پیشرفت ایران اسلامی در بخش‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: در شهرستان تویسرکان نیز گام‌های قابل توجهی در مسیر توسعه برداشته شده که باید در راستای عمل به فرمان، جهاد تبیین برای عموم مردم بیان و تشریح شوند.

خورشیدخانی آغاز به کار و آغاز مراحل اجرایی طرح‌های مختلف عمرانی در هفته دولت در شهرستان تویسرکان را نتیجه هم افزایی خادمان مردم در بخش‌های مختلف دانست و یادآور شد: در حال حاضر اعتباری معادل ۴۵ میلیارد تومان برای ساماندهی کانال‌های کشاورزی و آبرسانی به مزارع و باغات شهرستان در حال هزینه شدن است.

وی ادامه داد: در سال‌جاری شاهد تخصیص اعتبارات قابل توجهی به طرح آبرسانی به مناطق مختلف شهرستان تویسرکان بودیم که در حقیقت برطرف کردن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است.

سرپرست فرمانداری تویسرکان از تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان و تلاش برای رساندن نان با کیفیت به دست عموم مردم خبر داد و یادآور شد: یکی از دلایل کیفیت پایین نان‌ها در حال حاضر، تازه بودن گندم‌هایی است که برای تولید آرد از آنها استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: برای خدمات‌رسانی گسترده و بی‌منت به مردم ایران به وحدت، هم‌افزایی و خودداری از دامن زدن به اختلافات غیرضروری و پرهیز از ایجاد تنش نیاز داریم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060502101
  • خبرنگار :