توسط مامور وظیفه شناس فراجا صورت گرفت

کمک‌رسانی به خانواده هم‌وطن دربندرکنگان

فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان ازکمک رسانی یک مامور وظیفه شناس به خانواده در راه مانده یک هموطن در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ"حمیدرضا حبیبی" در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر نیاز پلیسی به آدرس پارک ساحلی شهر بنک، بلافاصله گشت خودرویی جهت بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت می نماید.

وی در ادامه افزود: پس از حضور مامورین کلانتری۱۳ در محل مشخص گردید اعضای یک خانواده که مسافر بودند با خودرو شخصی سواری پژو ۲۰۷  به کنار ساحل آمده و قصد انجام  شنا داشتند که به علت عدم آشنایی با محیط ساحل و پارک  خودرو در مسیر بستر آب دریا ناگهان متوجه فرو رفتن خودرو در باتلاق می شوند.
سرهنگ حبیبی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع  واحتمال بالا آمدن آب دریا، ماموران انتظامی با پیگیری های مکرر و مداوم و با همکاری مامورین آتش‌نشانی و با استفاده از  یک دستگاه تراکتور موفق به بیرون کشاندن خودرو اعلامی از محل  وتحویل آن به مالک می گردند.
فرمانده انتظامی کنگان ضمن اشاره به کمک رسانی به مسافر و راه اندازی خودروی وی توسط ماموران کلانتری۱۳ تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه پلیس، خوشحالی و تقدیر و تشکر راننده و خانواده وی را نیز به دنبال داشت.
سرهنگ حبیبی با تقدیر از زحمات بی وقفه ماموران انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس همیشه و در هر زمان و مکانی آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403060100277
  • خبرنگار : 50963