رئیس اداره فضای سبز محمودآباد خبرداد

اجرای ۱۳ طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری

رئیس اداره فضای سبز و پارکهای شهرداری محمودآباد از اجرای ۱۳ طرح ساماندهی فضای سبز از ابتدای سال جاری تاکنون در محمودآباد خبرداد و گفت: برای اجرای این ۱۳ طرح اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، عمار قاسمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت بیش از ۲۵۰۰۰ جعبه نشاء در سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال انجام شده است، اظهار کرد: فضای سبز بوستان آهومحله با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه برای ایجاد فضای سبز امتداد کنارگذر شرقی، ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: کاشت نهال و پالم در ساحل خیابان آزادی با ۸ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال و کاشت درخت در پیاده‌روی دریای ۱۴ با ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

قاسمی به ایجاد فضای سبز در پل خیابان آزادی شهر محمودآباد با هزینه ۷۰۰ میلیون ریالی اشاره کرد و گفت: بهسازی اطراف میدان شهید کاظمی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال، بهسازی فضای سبز پارک کودک با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و بهسازی فضای سبز حاشیه شهرود (دریای ۶) با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده اداره فضای سبز و پارکهای شهرداری محمودآباد در ۴ ماهه نخست سال جاری است.

رئیس اداره فضای سبز و پارک‌های شهرداری محمودآباد ادامه داد: فضای سبز پارک ساحل مرمر با هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی بهسازی شد.

وی با عنوان اینکه تمامی درختان سطح شهر با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال سم پاشی شده است، یادآور شد: ۹۲۰۰۰ لیتر آبیاری تقریبی به صورت روزانه توسط کامیون های آبپاش با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: برای بهسازی فضای سبز کنارگذر غربی ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060100080
  • خبرنگار : 50617