به گزارش ایسنا، شادی مالکی از ارائه خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان به صورت یکپارچه و هوشمند بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد و با اشاره خدمات متنوع رفاهی به خانواده بزرگ تاکسیرانی، گفت: سازمان تاکسیرانی در راستای رفاه حال تاکسیرانان، تمرکززدایی ارائه خدمات از سازمان تاکسیرانی را با انتقال آن به دفاتر تاکسیرانی سطح شهر در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: بنابراین از امروز با رویکرد تسهیل و تسریع امور، تمامی خدمات اداری تاکسیرانان از طریق تمامی دفاتر تاکسیرانی معتبر سطح شهر تهران ارائه میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تأکید کرد: همچنین تمامی خدمات رفاهی نیز به صورت غیرحضوری از طریق سامانه سازمان تاکسیرانی قابل بهرهبرداری است.
به گفته مالکی، این مهم با همکاری سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرداری تهران و مشارکت سازمان تاکسیرانی در راستای ارائه خدمات شایسته به تاکسیرانان خدوم و زحمتکش شهر تهران صورت گرفته است.
بر اساس گزارش سایت شهر، وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تاکسیرانان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان در بخش باشگاه رفاه تاکسیرانان به نشانی https://taxi.tehran.ir از خدمات رفاهی در نظر گرفته شده بهرهمند شوند.
انتهای پیام