بصیرت در روایت‌ها، رمز موفقیت در جنگ‌های شناختی است

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت گفت: امروز تأسی از پیشکسوتان و شهدا و ایثارگران جهاد تببین است لذا راز و رمز موفقیت در جنگ‌های شناختی امروز، بصیرت در جنگ و روایت‌هاست که باید در آموزش‌های جوانان مدنظر قرار گیرد.

ناخدایکم مسیح‌پور امروز، ۳۰ مردادماه در مراسم تحلیف و پایان رزم مقدماتی فراگیران آموزشی ورودی تیرماه که در مجتمع شهید سرلشگر نامجوی حسن‌رود برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت مکانی کشور عزیزمان و چشم طمع بیگانگان، شما جوانان نقش مهمی در برقراری امنیت و حفاظت از این مرز و بوم را عهده‌دار شده‌اید.

وی با اشاره به اینکه ایجاد جنگ ترکیبی نظامی، اقتصادی، فرهنگی راهبرد بلند دشمن بوده که هدف آن‌ها براندازی انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، با ناامیدی در رویارویی نظامی، جنگ ترکیبی را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پیش گرفته‌اند و سعی دارند از این راه به کشور ضربه بزنند؛ در کنار شما جوانان با هوشیاری و بصیرت، گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه به فضل الهی این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنیم.

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت تصریح کرد: این مجتمع ماموریت خطیر تربیت و آموزش نیروی انسانی کارآمد و پر تلاشی جهت رسیدن به اهداف راهبردی نیروی دریایی ارتش را عهده دار است و باید با بروز رسانی آموزش‌های روز دنیا نیرویی را پرورش دهد که در مهارت‌های علمی، مهارت‌های دینی و امنیتی زبانزد باشد.

مسیح پور ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز تأسی از پیشکسوتان و شهدا و ایثارگران جهاد تبیین است لذا راز و رمز موفقیت در جنگ‌های شناختی امروز، بصیرت در جنگ و روایت‌هاست که باید در آموزش‌های جوانان مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، فراگیران آموزشی ورودی تیرماه پس از قرائت عهدنامه سربازی مفتخر به دریافت سر دوشی شدند و جهت گذارندن خدمت مقدس سربازی به دیگر یگان‌های نیروی دریایی ارتش نیز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403053021007
  • خبرنگار : 50042