مهلت ۲ هفته‌ای برای رفع نواقص استادیوم آزادی کرمانشاه

رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه از مهلت دو هفته‌ای ناظر فدراسیون فوتبال برای رفع نواقص استادیوم آزادی خبر داد. 

جواد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بااشاره به آماده سازی استادیوم آزادی کرمانشاه برای میزبانی بازی‌های خانگی تیم بعثت در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، اظهار کرد: روز گذشته(۲۹ مرداد) ناظر فدراسیون فوتبال بازدیدی از وضعیت زیرساخت‌های استادیوم‌های آزادی و ۱۵ خرداد کرمانشاه داشت. 

وی افزود: در این بازدیدها ناظر فدراسیون برای استادیوم آزادی حدود ۱۵ ایراد همچون رختکن تیم میهمان و میزبان، سرویس‌های بهداشتی، حمام، جایگاه ویژه، تیرک‌ها، نیمکت ذخیره‌ها و روشنایی را اعلام کرد. 

رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: طبق تعهدات و قولی که به ناظر فدراسیون داده‌ایم، مقرر شده ظرف مدت دو هفته تمام این ایرادات و نواقص را برطرف کنیم. 

وی با بیان اینکه کار رفع نواقص استادیوم آزادی با دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس ورزش و جوانان شهرستان آغاز شده، عنوان کرد: در حال حاضر چهار اکیپ در استادیوم آزادی مستقر شده‌اند و از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ شب کار بهسازی مجموعه را انجام می‌دهند. 

مرادی تاکید کرد: با مساعدت‌های مسئولین ورزش استان، تیرک‌ها و نیکمت‌های ذخیره جدید برای استادیوم آزادی خریداری و کار نصب آنها آغاز  شده است. 

وی یادآورشد: همچنین کار بازسازی و استانداردسازی رختکن تیم‌های میهمان و میزبان در حال انجام است. 

مرادی گفت: ناظر فدراسیون فوتبال وضعیت زیرساختی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد را برای میزبانی رقابت‌های لیگ فوتبال تائید نکرد. 

تیم بعثت کرمانشاه در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال میهمان تیم شهرراز شیراز خواهد بود و در هفته دوم میزبان تیم نفت گاز گچساران خواهد بود. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403053020679
  • خبرنگار : 50184