پارکینگ‌های اربعین زیر ذره‌بین تعزیرات کرمانشاه/ نرخ روزانه ۳۰ هزار تومان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر پارکینگ‌های محدوده مرز خسروی و قصرشیرین خبر داد و گفت: همه پارکینگ‌ها موظفند تعرفه ۳۰ هزار تومانی را رعایت کنند.

قهرمان شاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت پارکینگ‌های مرز خسروی و قصرشیرین که در راستای طرح نظارتی اربعین صورت می‌گیرد، گفت: با هرگونه تخلف پارکینگ‌ها از جمله گرانفروشی و اخذ وجه اضافه از زوار برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعرفه تعیین شده برای استفاده زوار از پارکینگ‌ها روزانه ۳۰ هزار تومان است، افزود: هیچ پارکینگی حق دریافت اضافه وجه ندارد. البته عمده پارکینگ‌ها در اختیار افراد تایید شده هستند و کمتر تخلفی در آنها مشاهده می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام حدود ۲۵ پارکینگی که در قصرشیرین و مرز خسروی داریم رصد شده‌اند، عنوان کرد: تاکنون سه پرونده برای پارکینگ‌های متخلف که دریافت وجه اضافه داشتند، تشکیل شده است.

وی از رسیدگی فوری به پرونده تخلفات پارکینگ‌ها یاد کرد و ادامه داد: زواری که شکایت داشته باشند، مشخصاتشان اخذ می‌شود و اگر اجحافی در حق آنها صورت گرفته باشد، بعد از رسیدگی به پرونده به حق خود خواهند رسید.

شاهی با اشاره به تداوم نظارت بر وضعیت پارکینگ‌ها تا پایان موج بازگشت زوار(۱۵ شهریور)، تاکید کرد: چنانچه زائرین شکایتی از پارکینگ‌ها دارند و تخلفی را مشاهده کردند، می‌توانند مراتب را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات در میان بگذارند.

وی همچنین از نظارت جدی بر تعرفه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403053020609
  • خبرنگار : 50181