ادغام مرکز پیام‌نور سوسنگرد با پردیس هویزه منتفی شد

دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان گفت: ادغام مرکز پیام‌نور سوسنگرد با پردیس هویزه از دستور کار کارگروه تحول و پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی استان خوزستان خارج شد.

رحیم قاسمیه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته از سوی مقامات محلی  دشت آزادگان نامه‌ای به کارگروه تحول و پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی استان مبنی بر ادغام مرکز پیام نور سوسنگرد با پردیس شهدای هویزه، دریافت شد.

وی با اشاره به علت مطرح شدن ادغام این مرکز، افزود: با توجه به وجود مراکز پیام نور در شهرستان‌های بستان و هویزه، درخواست ادغام این مرکز داده شد تا پردیس هویزه قوی‌تر شود اما فعلا ادغام مرکز پیام نور سوسنگرد با پردیس هویزه از دستور کار کارگروه تحول و پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی استان خوزستان خارج شده است.

دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان با اشاره به رویکرد ادغام و حذف مراکز پیام نور، گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیش از این اعلام کرده بود که باید ۲۵۰ مرکز پیام نور در سطح کشور ادغام یا حذف شوند.

قاسیمه یادآور شد: در جلسات هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان، خود دانشگاه پیام‌نور استان نیز موافق بود که ۴ تا ۵ مرکز پیام نور به دلیل نبود دانشجوی متقاضی و یا نبود استاد با مراکز شهرستان‌های مجاور ادغام و یا حذف شوند.  

به گزارش ایسنا، بنابر اطلاعات دریافتی خبرنگار ایسنا پیش از این مقامات محلی درخواست ادغام مرکز پیام نور سوسنگرد با پردیس هویزه را به کارگروه تحول و پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی استان داده بودند اما پس از مدتی از این درخواست صرف نظر کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403053020326
  • خبرنگار : 50300