سردار فدوی: ‌همه‌ امورات برگزاری پیاده‌روی اربعین روان‌ است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط فعلی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین اصلا قابل مقایسه با سال قبل نیست و همه امورات روان‌تر است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی شامگاه دوشنبه۲۹ مرداد از مرز شلمچه بازدید کرد. او در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: خوشبختانه هر سال شرایط بهتر می‌شود و شرایط فعلی اصلا قابل مقایسه با سال قبل نیست و همه امورات روان‌تر است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به همین شرایط نیز جمعیت بیشتری نسبت به سال گذشته به سمت عراق برای زیارت می رود و حتما سال آینده نیز بیش از این خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که مقدمه ظهور شناخت امام حسین است، گفت: همه این ها به برکات عنایت امام حسین (ع) و دل های معطوف به امام حسین است. این دل ها حتما تا جایی پیش خواهند رفت که مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهند کرد.

سردار فدوی عنوان کرد: در سال‌های آینده همه رسانه‌های عالم سبقت می‌گیرند که اربعین را بیشتر نشان دهند و آن موقع انفجاری برای شناخت امام حسین (ع) در تمام عالم صورت می گیرد. رسانه‌های دنیا نمی توانند بیش از این مقاومت کنند و حتما انعکاس اربعین در سال های بعد بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403053020289
  • خبرنگار : 50228