کاش یکی به خداداد بگوید؛ شما یک زمان اسطوره بودید!

آقای عزیزی، شما زننده گل تاریخی به استرالیا هستید، شما همان غزال تیزپای ایران هستید، شما لژیونر فوتبال ایران بودید و سال‌ها برای تیم ملی ایران درخشیدید؛ چرا حالا این کار را با خودتان می‌کنید؟

به گزارش ایسنا، طرفداری در متنی نقادانه نوشت: «آقای عزیزی، شما زننده گل تاریخی به استرالیا هستید، شما همان غزال تیزپای ایران هستید، شما لژیونر فوتبال ایران بودید و سال‌ها برای تیم ملی ایران درخشیدید؛ چرا حالا این کار را با خودتان می‌کنید؟ چرا یک تبر در دست گرفتید و درختی که سال‌ها برای کاشتنش زحمت کشیدید را از ریشه می‌زنید؟ وقتی شما این چنین به یک نفر دیگر بی‌احترامی می‌کنید و همه آن را می‌بینند، انتظار دارید برایتان احترام هم قائل شوند؟ کاش یک نفر پیدا می‌شد و به خداداد عزیزی می‌گفت؛ شما یک زمان اسطوره فوتبال ایران بودید!

 اجازه بدهید دیگر به خداداد عزیزی عنوان اسطوره فوتبال را ندهیم، حداقل نه بعد از کارهای عجیب و غریبی که طی مدت اخیر انجام داده است.

خداداد عزیزی اخیرا در یک برنامه اینترنتی حضور پیدا کرده و چنان رفتار زشتی را انجام می‌دهد که واقعا باعث تعجب و حیرت خیلی‌ها شده است. زمانی که او در حال صحبت با هاشم بیگ زاده است، کارهایی انجام می‌دهد که حتی از بیان آن‌ها هم شرم‌مان می‌گیرد.

نگاه کنید؛ قضاوت با شما...»

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403052920044
  • خبرنگار :