یک مسئول:

بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه در مدارس ثبت نام شده‌اند

به گفته معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان استان در مدارس ثبت نام شده‌اند.

فردین یاوری، امروز(۲۹ مرداد) در حاشیه برگزاری نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت در استان کرمانشاه ۲۶ هزار نفر پرسنل دارد، گفت: ۲۲ هزار نفر از این افراد معلم هستند که در تلاشیم با ساماندهی خوب آنها، اول مهر همه کلاس‌های درس استان معلم داشته باشند و هیچ معلمی هم در استان بدون کلاس درس نماند.

یاوری با اشاره به رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت در استان در جهت ایجاد عدالت آموزشی در مدارس با اولویت مناطق کم برخوردار، گفت: نمی‌گذاریم هیچ مدرسه‌ای حتی مدارس مناطق دورافتاده استان بی‌معلم بماند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به آخرین وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان داشت و تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان استان در مدارس ثبت نام شده‌اند.

یاوری اضافه کرد: کار ثبت نام تعدادی از دانش‌آموزان کلاس دهمی به دلیل مشکلاتی که ممکن است در انتخاب رشته و دریافت برگه هدایت تحصیلی داشته باشند باقی مانده باشد، وگرنه بقیه دانش‌آموزان در مدارس ثبت نام شده‌اند.

وی ادامه داد: مهر امسال حدود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز استان راهی کلاس‌های درس خواهند شد که ۳۳۰ هزار نفر آنها دانش‌آموز مدارس روزانه و بقیه دانش‌آموز مدارس بزرگسال و از راه دور هستند.

انتهای پیام
 

  • دوشنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052919769
  • خبرنگار : 50180