مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

آغاز پویش «مداد رنگی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه سال‌تحصیلی جدید، پویش «مداد رنگی» برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل راه‌اندازی شد تا از این طریق بخشی از نیازهای تحصیلی مددجویان تامین شود.

علیرضا حسین‌نژاد ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پویش با شعار «آینده را خوش‌ رنگ کنیم» درحال برگزاری است که نیکوکاران می‌توانند با پرداخت حداقل مبلغ نیز به این پویش مردمی بپیوندند.

وی اعلام کرد: در سطح استان، حدود ۱۵ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند که تعلیم و تربیت آنها را در مقاطع مختلف پیگیر هستیم.

حسین‌نژاد افزود: ۷۰۲ دانشجوی تحت حمایت نیز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در حال تحصیل هستند که تامین شهریه و سایر حمایت‌های لازم در دستور کار قرار داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه شناسایی نخبگان برتر در زمینه‌های مختلف تحصیلی، ورزشی، هنری و علمی از دیگر رویکردهای مهم کمیته امداد استان اردبیل است، گفت: ۴۸۰ نخبه و استعداد برتر در سطح استان شناسایی شده‌اند که تلاش داریم با اهتمام ویژه‌تر در تامین نیازها و فراهم نمودن امکانات لازم برای آنها گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند اقلام و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت را تامین کند که لازم است نیکوکاران بیش از پیش به یاری این فرزندان تحت حمایت بشتابند.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان اردبیل، کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: مردم نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار این علم‌آموزان نیازمند قرار دهند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052819321
  • خبرنگار :