تکمیل طرح آبرسانی در تعدادی از روستاهای زنجانرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستاهای حماملوی بالا و پایین در منطقه محروم بخش زنجان‌رود تکمیل و اهالی این روستاها از نعمت آب سالم و پایدار برخودار شدند.

علی‌محمد نادرخانی امروز (۲۸ مرداد ماه) اظهار کرد: این طرح با مشارکت اهالی، خیرین آبرسان و شرکت آب و فاضلاب پس از چهار سال رکود اجرایی و با کمترین هزینه تکمیل شد.

وی افزود: احداث لوله‌های مورد نیاز برای احداث ۲.۶ کیلومتر خط انتقال این طرح توسط بنیاد خیریه حاج‌اکبر ابراهیمی خرید و عملیات اجرایی آن توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شد.

او یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح که از ۴ سال پیش به دلیل کمبود اعتبار ناتمام باقی مانده بود با تدبیر شرکت آب و فاضلاب، مشارکت مردمی و مساعدت خیرین آبرسان تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: اجرای عملیات ترمیم مخزن ۵۰ مترمکعبی روستا و حصارکشی دور این مخزن نیز از دیگر بخش‌های طرح آبرسانی به حماملو بود که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و از محل منابع استانی و روستاهای فاقد دهیاری تامین شد.

نادرخانی عنوان کرد: عملیات بهسازی اتاق فرمان، تعویض شیرآلات و آب‌بندی مخزن نیز از دیگر بخش های این طرح آبرسانی است که در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403052819114
  • خبرنگار : 50161