ژاکا: ذهنیت ما در لورکوزن تغییر نکرده است

هافبک سوئیسی لورکوزن عنوان کرد پیروزی دشوار برابر اشتوتگارت نشان داد ذهنیت بازیکنان این تیم تغییری نکرده است.

به گزارش ایسنا، در دیدار سوپرکاپ فوتبال آلمان در سال ۲۰۲۴، بایرلورکوزن به مصاف اشتوتگارت رفت و در نهایت موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. تیم ۱۰ نفره ژابی آلونسو در دقیقه ۸۸ از شکست مقابل اشتوتگارت گریخت و بازی را به تساوی کشاند تا در ضربات پنالتی برنده شود. 

 مارتین تریه در نیمه نخست به دلیل دریافت کارت قرمز اخراج شد و لورکوزن دقایق زیادی از بازی را ۱۰ نفره برگزار کرد. 

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن درباره قهرمانی در سوپرکاپ گفت: آدرنالین برگشته است. مهم بود که دوباره انرژی هواداران را قبل از شروع فصل احساس کنیم. این قهرمانی به ما برای بازی‌های بعدی انگیزه می‌دهد. 

گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی نیز به اسکای گفت: خوشحالم که ذهنیت تیم از بین نرفته است. می‌دانستیم که باید صبور باشیم. این قهرمانی باور نکردنی است. بسیار خوشحالیم که اکنون سوپرکاپ را برای لورکوزن به ارمغان آورده‌ایم. این قهرمانی برای ما ارزش زیادی دارد. ما تا آخر به خودمان ایمان داشتم و می‌دانیم که کیفیت شکست دادن هر حریفی را داریم. همه دیدند که بازیکنان ما چه ذهنیتی دارند و چقدر انگیزه دارند تا در هر بازی برنده شوند.

بایرلورکوزن فصل دفاع از قهرمانی بدون شکست بوندس‌لیگا را جمعه همین هفته در خانه بوروسیا مونشن گلادباخ آغاز می‌کند و باید دید شاگردان آلونسو در این فصل چه عملکردی خواهند داشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403052818891
  • خبرنگار : 71460