معرفی رشته‌ها و دانشکده‌های خواجه نصیر به داوطلبان کنکور

رشته‌ها و دانشکده‌های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به منظور انتخاب رشته داوطلبین آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به کنکوری‌ها معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با ۱۱ دانشکده فعال (شامل ۹ دانشکده رشته­‌های فنی و مهندسی و ۳ دانشکده رشته­‌های علوم پایه)، برخورداری از اساتید مجرب و برگزیده، قطب­‌های علمی، آزمایشگاه­ های آموزشی و پژوهشی، شرکت­‌های دانش­‌بنیان و مرکز رشد و کسب افتخارات ملی و بین­‌المللی فراوان، در طی سال­‌ها انتخاب استعدادهای برتر و دانش­‌آموزان ممتاز و مستعد جهت ادامه تحصیل دانشگاهی بوده است.

در این راستا، در سال جاری نیز به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، به معرفی رشته­ های دانشگاهی و دانشکده­‌های دانشگاه پرداخته شده تا با فراهم نمودن زمینه آشنایی با رشته­‌های فعال و امکانات آنها، امیدهای آینده کشور در انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی آینده و دانشگاه محل تحصیل یاری کنند.

داوطلبین آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می ­توانند جهت دستیابی به معرفی رشته‌­ها و دانشکده­‌های دانشگاه، که به صورت ویدئو و اسلاید در دسترس قرار دارند، به این سایت https://kntu.ac.ir/page-academic9602/fa/58/form/pId27602 کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403052718214
  • خبرنگار : 71567