نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خبر داد:

اعمال تخفیف برای مطالبات شهرداری بمناسبت هفته دولت و دفاع مقدس

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور مجوز برای اعمال کاهش ۳۰ درصد در عوارضات شهرداری به مناسبت هفته دولت و هفته دفاع مقدس خبر داد.

سجاد محمد حسن پور امروز ۲۷ مرداد با بیان اینکه طبق سنوات گذشته شهرداری همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و دفاع مقدس در مطالبات خود کاهش و تخفیف در عوارضات را اعمال می‌کند، افزود: امسال نیز این طرح  با اصلاحاتی و اضافه کردن چند بند دیگر  اجرا خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: لایحه کاهش و تخفیف در عوارضات شهرداری امروز در ۱۱۰ امین جلسه رسمی شورای شهر مطرح و با موافقت اکثر اعضای  شورای شهر به تصویب رسید و به زودی اجرا خواهد شد.

محمدحسن پور بیان کرد: شهروندان می‌توانند با بهره گیری از این فرصت طلایی علاوه بر اینکه شهرداری را در اخذ مطالبات خود یاری کنند، بلکه عوارض و جرایم خود را بصورت اقساطی ۵۰ درصد نقد نیز پرداخت کنند.

وی به اجرای این طرح از تاریخ یکم شهریور تا دهم مهرماه اشاره کرد و افزود: از یک شهریور تا ۲۰ شهریور ۳۰ درصد و از ۲۱ شهریور تا ۱۰ مهر ماه ۲۰ درصد خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص لایحه ای دیگر مبنی بر بازگشایی خیابان ۲۰ متری آراز علی(شهریار) گفت: با توجه به خواسته اهالی شریف این منطقه مبنی بر بازگشایی این خیابان بیش از ۲۳ ملک واقع در طرح تعریض تملک شد که عملیات بازگشایی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052717947
  • خبرنگار :