سکوهای ‌برتر فوتسال کارگری کشور در اختیار دختران خوزستانی

تیم‌های خوزستانی عناوین دوم و سوم مسابقات فوتسال بانوان کارگری کشور را به خود اختصاص دادند.

نخستین دوره مسابقات فوتسال بانوان کارگری کشور به میزبانی استان اصفهان از ۲۱ تا ۲۶ مرداد ماه برگزار شد که از خوزستان تیم های فرهنگیان جنوب بهبهان و بهمن بهبهان و نیز تیم های فارس، لرستان، خراسان جنوبی، نطنز و باشگاه کارگران اصفهان در دو گروه چهار تیمی باهم رقابت کردند.

به گزارش ایسنا، در این دوره از رقابت ها تیم فرهنگیان جنوب بهبهان در بازی فینال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم کارگران اصفهان شد و بر سکوی دوم ایستاد.

همچنین تیم های بهمن بهبهان و دهیاری شرف آباد کرمان در رده بندی رو در روی هم قرار گرفتند که بهمن بهبهان در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ از سد حریف خود گذشت و در رده سوم قرار گرفت. این بازی در وقت عادی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

فاطمه رجبی از فرهنگیان جنوب بهبهان استان خوزستان نیز به عنوان بهترین دروازبان اولین دوره مسابقات فوتسال کشوری کارگری کشور انتخاب شد.

تیم فرهنگیان جنوب بهبهان متشکل از ورزشکارانی به‌نام های مبینا پدید، نگین عزیززاده، زهرا قیصری، پریا پدید، فاطمه اکبری فر، ستایش برموزه، شهین بالی رضا آباد، زهرا جوان، خاطره دوستی، فاطمه رجبی، سیده حنان حسینی منش و مریم طیبی به سرمربیگری سارا پورجانی و مدیریت شیوا سفری در این دوره حضور داشت.

 همچنین تیم بهمن بهبهان دیگر نماینده استان خوزستان با ترکیب آیدا دشمن زیادی، فاطمه اسدی زاده، لیلا لطفیان منش، کیمیا کریمی نیا، یاسمن زاده‌سردار، مریم رجب نسب، الهه خمیسی، مبینا بلوار مبینا غلامی، فاطمه بادروج، محدوثه قنواتی و زهرا امیدی به سرمربیگری سارا جویبار در این دوره شرکت داشت.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052717873
  • خبرنگار : 50228