اجرای طرح آرامش ناجا در بافق/۲۲۵ خرده فروش و معتاد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از اجرای طرح آرامش با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان و معتادان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، از ابتدای سال جاری تعداد ۲۲۵ نفر اعم از قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و مناطق و محلات از لوث وجود آنها پاکسازی شد.

سرهنگ «محمد یاوری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این باره تصریح کرد: سالهاست که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده و مجموعه فرماندهی انتظامی بافق در راستای مبارزه با مواد مخدر با عزم جدی و راسخ به میدان آمده است.

وی با تاکید بر اینکه اجازه برهم خوردن امنیت و آرامش جامعه را به هیچ کسی نمی دهیم، افزود : افزایش امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان با تاکید بر استمرار این گونه طرحها ، تاکید کرد : برخورد با پدید شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاریهای اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد؛ ضمن قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرحهای انتظامی یادآوری میشود تلفن ۱۱۰ مرکز فوریتهای پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشهای مردمی در رابطه با فعالیتهای مجرمانه است.

 سرهنگ یاوری تصریح کرد: تشدید برخورد با خرده فروشان موادمخدر و معتادان از مطالبات به حق شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی پلیس است  و پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال در اندیشه ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403052617689
  • خبرنگار : 50647