نائب رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور:

ارتقاء رتبه اقتصادی اردبیل در کشور مدیون تلاشگران صنعت است

نایب رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور گفت: ارتقاء رتبه اقتصادی استان بواسطه تعامل و همکاری نمایندگان قوای سه گانه در استان و تلاشگران حوزه صنعت رقم خورده است.

حسین پیرموذن امروز ۲۶ مرداد در آیین تجلیل از فعالان اقتصادی، صنعتگران و صادرکنندگان استان اردبیل که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در نگاهی به آمار کمیته‌های قضایی کشور، رتبه کمیته قضایی استان اردبیل رتبه اول را دارد و این را مدیون رئیس کل دادگستری، معاون قضایی و اعضای کمیته حمایت قضایی استان هستیم.

وی با اشاره به تعامل و همکاری همه جانبه دستگاه‌قضایی، استانداری و نمایندگان استان در جهت توسعه اردبیل افزود: همه مسائل استانی در سایه این هماهنگی در سطح استان مرتفع می شود و اغلب مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی و صنعتگران استان، مسائلی هستند که رسیدگی در سطح ملی را می‌طلبد.

نائب رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور با اشاره به اهمیت وزرای اقتصاد، صمت، کشاورزی وکار برای فعالان اقتصادی و بخش خصوصی کشور گفت: علیرغم برخی قول‌ها مبنی بر معافیت صادرات کمتر از ۱ میلیون دلار از پیمان سپاری ارزی در سال ۱۳۹۷، امروز اغلب بنگاه‌های زودبازده بواسطه همین پیمان سپاری ارزی با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و تقاضای بازنگری و تجدید نظر در آیین‌نامه‌های مربوط به پیمان سپاری ارزی را دارند.

پیرموذن با تقدیر از فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران که همواره با تمام توان در راه پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان تلاش می‌کنند ارتقای رتبه اقتصادی استان اردبیل را مدیون این تلاشگران عنوان کرد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052617612
  • خبرنگار :