مربی سپاهان:

با همین وضعیت باید بهترین عملکرد را داشته باشیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:درست است که زمین بازی خوب نیست و در بازی شباب هم نتوانستیم بازی خود را انجام دهیم؛ با این حال باید با همین وضعیت بهترین خودمان را ارائه دهیم.

هوگو آلمیدا پیش از نخستین دیدار سپاهان در لیگ‌برتر ۱۴۰۳ برابر چادرملو اردکان در نقش‌جهان در غیاب مورایس که به علت بیماری در کنفرانس حاضر نشد، اظهار کرد: خوشحالم که اینجاییم. سال سومی است که در اصفهان حضور داریم و امیدواریم فصل را با بهترین نتیجه شروع کنیم. بازیکن‌های زیادی از ما جدا شدند و بازیکنان جوان زیادی هم به ما اضافه شده‌اند که در فرم خوبی قرار دارند و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

او با اشاره به کیفیت چمن نقش‌جهان، گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و هواداران انتظار قهرمانی دارند.

آلمیدا یادآور شد: سال اول قهرمانی را فقط با یک امتیاز از دست دادیم ولی فصل قبل پیچیدگی‌هایی وجود داشت و به هر حال فوتبال است. بازی به بازی برای برد می‌رویم و نمی‌توان درباره آینده چیزی گفت ولی امیدوارم بتوانیم آن چیزی که لایق هوادارانمان است را به آن‌ها بدهیم.

او درباره اضافه نشدن بازیکن خارجی تاکنون به ترکیب سپاهان، تصریح کرد: تنها چیزی که اهمیت دارد بازیکنان فعلی است و تمام تلاشمان را برای این بازی کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم استراتژی خود را در ذهن آن‌ها جا بیندازیم. بازیکنان و استعدادهای جوانی داریم و کارمان را ادامه می‌دهیم. اینکه چه کسی می‌آید یا نه برای بازی فردا الان اهمیتی ندارد. 

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052517439
  • خبرنگار : 50348