رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد

نجات راننده ۴۴ ساله از غلتک آسفالت واژگون در جاده جیرده

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به سقوط و واژگونی غلتک آسفالت در حین کار در جاده جیرده، گفت: راننده ۴۴ ساله محبوس و مصدوم شده بود که توسط تیم عملیات نجات یافت.

شهرام مومنی امروز ۲۵ مرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نجات راننده محبوس پس از سقوط و واژگونی غلتک در حین کار در جاده جیرده رشت، اظهار کرد: صبح امروز سقوط غلتک به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به آتش نشانی اعلام شد که راننده داخل ماشین محبوس است، افزود: سریعا ۹ آتش نشان و افسر ارشد به وسیله دو خودروی نجات به محل حادثه واقع در جاده جیرده اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت درباره گزارش تیم عملیات نجات، گفت: به محض رسیدن، سقوط و واژگونی غلتک آسفالت در حین کار و محبوس شدن و مصدومیت راننده حدودا ۴۴ ساله مشاهده شد.

مومنی با اشاره به عملیات سریع آتش نشانان مبنی بر ثابت نگاه داشتن غلتک برای پیشگیری از تغییرات و جابجایی‌های احتمالی، خاطرنشان کرد: سریعا راننده محبوس شده به وسیله تجهیزات نجات مصدوم از غلتک خارج و به مکان امن برده شد.

وی درباره وضعیت مصدوم، گفت: مصدوم به واسطه آسیب از ناحیه پا سریعا پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403052517291
  • خبرنگار : 50646