کرمانشاه قهرمان سوپرلیگ کونگ‌فو بانوان ایران شد

تیم کرمانشاه با شکست تمام حریفان قهرمان سوپرلیگ کونگ فو ایران شد.

راضیه پیوسته دبیر لیگ کونگ فو بانوان در حاشیه اختتامیه پانزدهمین دوره لیگ برتر و سوپر لیگ کونگ فو بانوان ایران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو بانوان ایران با حضور ۱۳ تیم در دو گروه در دو مرحله رفت و برگشت برگزار شد. 

وی افزود: مرحله رفت این مسابقات با حضور تیم‌های هر دو گروه طی روزهای یازدهم و دوازدهم مرداد به میزبانی چالوس مازندران برگزار شد. 

دبیر لیگ کونگ فو بانوان ایران اضافه کرد: مرحله برگشت این رقابت‌ها نیز طی روزهای ۲۲ و ۲۳ مرداد به میزبانی کرمانشاه برگزار شد. 

وی تصریح کرد: پس از پایان دو روز رقابت، از گروه اول تیم‌های هیات کرمانشاه و هیات کردستان و از گروه دوم نیز تیم‌های اسطوره مازندران و دیبای فارس توانستند به رقابت‌های سوپر لیگ کونگ فو بانوان راه پیدا کنند. 

پیوسته با بیان اینکه رقابت های سوپر لیگ کونگ فو بانوان نیز طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد در کرمانشاه برگزار شد، گفت: با پایان رقابت‌ها، تیم کرمانشاه با کسب ۳۹ مقام انفرادی و ۱۸ امتیاز تیمی مقام قهرمانی را از آن خود کرد. 

وی ادامه داد: تیم اسطوره مازندران نیز با کسب ۳۶ مقام انفرادی و ۹ امتیاز تیمی در جایگاه دوم و تیم هیات کردستان با کسب ۳۰ مقام انفرادی و ۹ امتیاز تیمی در جایگاه سوم قرار گرفتند. 

در این رقابت‌ها تیم‌های کرمانشاه، آینده سازان کرمان، هیات کرمان، هیات کردستان، هیات قم، انجمن توآ سنتی و ماهان هیات بوشهر در گروه اول و تیم های اسطوره مازندران، هیات مرکزی، دیبای فارس، نوین اصفهان، انجمن توآ و هیات کهگیلویه و بویراحمد در گروه دوم حضور داشتند. 

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052517144
  • خبرنگار : 50184