رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبر داد

تردد بیش از ۲ هزار زائر اربعین از استان گلستان به مرز مهران

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از جابه جایی بیش از دو هزار زائر اربعین از این استان به مرز مهران طی ده روز گذشته خبر داد.

محمد شهری بعدازظهر چهارشنبه ۲۴ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شروع طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی از ۱۶ مرداد امسال تاکنون ۲ هزار و ۳۶ زائر از استان به مرز مهران اعزام شدند.

وی ادامه داد: این تعداد زائر طی ۱۲۵ سفر یا همان سرویس اتوبوسی به مرز مهران رفتند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: در همین مدت ۶۲۴ زائر نیز با ۱۷ سرویس اتوبوسی از عتبات عالیات به استان بازگشتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۱۲۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری برای جابه جایی زائران اربعین در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی، از ظرفیت دستگاه‌های مختلف و تاکسی‌های اینترنتی نیز استفاده خواهد شد.

شهری گفت: با توجه به بهبود زیرساخت‌های پایانه مهران پیش بینی می‌شود امسال میزان تردد زائران از این پایانه افزایش داشته باشد.

وی اضافه کرد: طبق آمار سامانه سماح سازمان حج و زیارت استان تاکنون۳۲ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده و بیش از ۴۰ درصد آنها متقاضی اعزام به پایانه‌های مرزی با حمل و نقل عمومی هستند.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403052416719
  • خبرنگار : 50604