مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی:

خبرنگاران روایتگر اتفاقات خوب و امیدبخش در جامعه باشند

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران تلاش کنند روایتگر اتفاقات خوب و امیدبخش در جامعه باشند.

سجاد رضایی، امروز ۲۴ مرداد در صبحانه کاری با خبرنگاران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر این باور هستیم که هر روز، روز خبرنگار است، گفت: طی یکسال گذشته اتفاقات خوبی با همکاری خبرنگاران رخ داد و توانمندی فعالان مجازی و خبرنگاران استان به نمایش گذاشته شد؛ از جمله می توان به برگزاری جشنواره ابوذر، جام رسانه ای امید، اردوی راهیان پیشرفت و ... اشاره کرد. 

وی افزود:  نشست‌های تبیینی عصر رسانه با حضور اساتید برجسته را در دستور کار داشیم و قرارگاه افق رسانه از دیگر برنامه های اجرا شده طی این مدت است. 

رضایی با اشاره به بحث جهاد تبیین عنوان کرد: پرداختن به جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بسیار اهمیت دارد به خصوص در خراسان جنوبی که از محرومیت های زیادی رنج می برد. 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرنگاران، خط مقدم و طلایه داران آگاهی جامعه هستند، افزود: شعار این نشست را «خوش خبر باشید» در نظر گرفته ایم تا خبرنگاران تلاش کنند روایتگر اتفاقات خوب و امیدبخش در جامعه باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید دارند، گفت: خبرنگاران در جامعه به عنوان افسران و سربازان جنگ نرم و جهاد تبیین مطرح هستند و تاکنون در این زمینه خوش درخشیده‌اند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403052416438
  • خبرنگار :