برگزاری ۱۵ آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هرمزگان در سال گذشته

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: این مرکز آمادگی دارد در تدوین سند توسعه، ارزیابی نیروها و برگزاری آزمون‌های استخدامی به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی کمک کند.

احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان، امروز سه‌شنبه ۲۳ مرداد، در گفت و گو با خبرگزاران به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: این مرکز در سال گذشته ۱۵ آزمون استخدامی برای دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی هرمزگان برگزار کرده است.

وی گفت: در بخش فرهنگی نیز دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا، سازمان دانشجویی، مراکز رشد، انتشارات جهاد دانشگاهی در استان فعال است و برگزاری رویدادهایی مانند شب شعر خلیج فارس، یادواره شهدای جهاد از فعالیت این معاونت بوده است.

زاهری افزود: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی هرمزگان نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی برای دستگاه‌ها و صنایع استان، به تربیت و رشد نیروی انسانی توانمند در استان کمک می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: معاونت پژوهشی نیز سال گذشته با برپایی همایش‌هایی مانند اقتصاد دریا محور و تهیه سندهای توسعه برای بخش‌هایی مانند فولاد، نفت و تربیت بدنی فعالیت داشت.

وی گفت: در کشور نیز جهاد دانشگاهی با طرح‌هایی مانند تولید مته‌های حفاری، فرستنده‌های رادیویی، تهیه ذخایر ژنتیک و پژوهشگاه رویان برای درمان ناباروری، پیشتاز پژوهش و فناوری است.

مجموعه علمی پژوهشی جهاددانشگاهی مرداد ماه سال ۱۳۵۹ تاسیس شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403052316033
  • خبرنگار : 50673