در چهارماهه اول سال ۱۴۰۳

ارائه ۷هزار ویزیت متخصص در کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) گناوه

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: در چهارماهه اول سال ۱۴۰۳ بیش از هفت هزار ویزیت پزشک متخصص در کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) ارائه شده است.

مهندس حسن فخرایی گفت: کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) در مرکز شهر گناوه وابسته به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با تعرفه دولتی در تمامی ایام در کشیک‌های صبح و عصر فعال و آماده ارائه خدمات تخصصی به مردم شریف شهرستان است.

وی در ادامه عنوان کرد: تعداد ۳۶ متخصص در ۱۵ حوزه تخصصی پزشکی شامل اطفال، داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، چشم‌پزشکی، پوست ، مو و زیبایی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، قلب و عروق، اعصاب و روان، جراح مغز، اعصاب، دیسک و ستون فقرات، متخصص مغز و اعصاب، عفونی، طب اورژانس و داروساز در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه مشغول به ارائه خدمت هستند.

به گفته وی این مرکز تنها فاقد متخصص گوش و حلق بینی بوده و تلاش‌ها برای جذب این تخصص است.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با اشاره به ارتقای فرایندها و افزایش رضایتمندی در کلینیک تخصصی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری در راستای ارتقای کیفیت خدمات در این کلینیک، اقدامات اصلاحی متعددی در دستور کار قرار گرفت که معرفی مسئول جدید و با تجربه، ارتقای هتلینگ و امکانات رفاهی، زیباسازی فضا، استقرار نوبت‌دهی آنلاین، نظام ارجاع، افزایش ساعات کاری حضور و روز کارکرد متخصص‌های کشیک از جمله این اقدامات است.

 فخرایی ادامه داد: جهت سهولت دسترسی مردم به خدمات درمانی گسترده و دولتی، کارشناس تغذیه و روان‌شناس جهت انجام مشاوره‌های تغذیه و روان‌شناسی به مجموعه کلینیک تخصصی اضافه‌ شده و در روزهای آینده شاهد استقرار پرستار برای انجام خدمات پرستاری اعم از تزریقات، سرم‌درمانی، آتل و گچ گیری نیز خواهیم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه، وی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و پشتیبان شاغل در کلینیک تخصصی خاطرنشان کرد: کلینیک دیابت، ویژه بیماران دیابتی در روزهای سه‌شنبه هر هفته در نوبت صبح در محل کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) فعال بوده و آماده ارائه خدمات رایگان به بیماران دیابتی مانند مشاوره تغذیه، ویزیت‌های تخصصی داخلی، قلب، چشم و ... در صورت نیاز و راهنمایی‌های لازم برای کنترل بهتر قند خون و علائم ناشی از این بیماری است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403052315549
  • خبرنگار : 71295