آغاز رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کونگ فو بانوان در کرمانشاه

دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر کونگ‌فو بانوان(مایانا)، به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

مجتبی همتیان رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کونگ فو بانوان، اظهار کرد: کرمانشاه میزبانی گروه اول این رقابتها را برعهده دارد. 

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو بانوان(مایانا) با حضور ۱۴ تیم در دو گروه برگزار می‌شود که در گروه اول تیم کرمانشاه با تیم‌های آینده سازان کرمان، هیات کرمان، هیات کردستان، هیات قم، انجمن توآ سنتی و ماهان هیات بوشهر همگروه است. 

رئیس هیات کونگ فو استان تصریح کرد: این رقابت‌ها از عصر دیروز(۲۲ مرداد) آغاز شده و به مدت چهار روز - صبح و عصر- در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه ادامه خواهد داشت. 

همتیان خاطرنشان کرد: تیم کرمانشاه در مرحله رفت این رقابت‌ها توانست به عنوان قهرمانی تیم گروه خود دست پیدا کند و با توجه به سطح آمادگی که دارد، انتظار می‌رود در مرحله برگشت نیز روی سکوی نخست قرار گیرد. 

وی افزود: زهرا زارع، بهاره ارجمندنیا و فاطمه جعفری بازیکنان اصلی و زینب نیلایی و یاسمن کریمی نیز بازیکنان ذخیره تیم کرمانشاه را تشکیل می‌دهند که با مربیگری مهسا فتاحی و الناز نریمانی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند. 

به گفته این مسئول، اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس و نائب رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052315529
  • خبرنگار : 50184